Wednesday 17 February 2010



Ora de romana devine din ce in ce mai interesanta. Jumatate din clasa intarzie sau nu vine deloc, in timp ce cealalta jumatate doarme pe ea, deseneaza, asculta muzica sau daac se poate este atenta la ora :)). Eu una de regula desenez, asta daca ma simt in stare si imi vin idei. De asemenea sunt si zile in care barfesc cu Ina si cu Tiff sau suport ca aAy sa se roage de mine cateva minute bune sa ii dau Ipod-ul sa se joace Tap Tap(desi, si Tiff mai face asta, cam des :)) ).
Dar, cum sa lipseaca seria de mazgalituri de pe caiet?:))
Inadmisibil.
Deci, caietul meu si al lui Tiff sunt adevarate opere de arta din acest punct de vedere.
Viata este foarte frumaosa mai ales cand sti ca urmeaza cate o noua aventura la liceu, cum ar fi sa te urmareasca Aly ca sa te faca sa-ti pui geaca pe tine cand iesi afara sau cand, daca deschizi subiectul "Pot sa ma vopsesc?" sa vezi cum o mare parte din colegi sar la tine si zic:" ce sa faci????" pe un ton foarte autoritar:)))
Dar si zilele cu zapada......that...was....wrong >.<
In fine, uite asa am inceput cu romana si am ajuns la zapada.
Ce draguuuuuuuut XD


0 Comments:

Post a Comment